Iklankan di sini

Side income untuk wanita

Siapa tak rasa 2015 ni bakal mencabar, terutamanya dari segi ekonomi keluarga? Letih kerja seharian lepas tu nak kena buat kerja tambahan pula. Gaji yang anda dapat tak setimpal dengan perih jerih anda bekerja!

Bayangkan semua keperluan penting keluarga dah naik harga.
Rm4,000.00 dah dikira miskin bandar! Orang muda kebanyakan dah ada 2,3,4,5 hutang keliling pinggang.Duit gaji masuk minggu ni, minggu depan dah hampir habis. Tengok2 kat tangan tinggal sekeping dua je.

Sedihnya hidup begini! Jauh sekali nak bagi hadiah kat keluarga, nak ajak bercuti, nak beli rumah, nak derma apalagi nak menyimpan.

Saya nak ajak anda yang sedang melalui kehidupan begini untuk join bisnes Shaklee kami. Bisnes yang paling rendah risiko. Tak perlu modal besar dan tak perlu simpan stok. Hanya rm65.00 sahaja seumur hidup. 

Anda akan dibimbing dari zero to HERO. Saya akan buka KELAS AWAL BISNES sebagai pengenalan. Bayangkan, mula-mula join, saya dapat bonus rm23. 50 sahaja! Bila start serius, bulan ni saja saya dapat 4 angka dah.

Berbaloi sangat2. Sape nak join, jangan buat andaian sendiri. Pm saya dan saya akan cerita.

Mar : 013-3441609

                         

No comments